ללמוד הכל על המרת מטבע עם קורס מט"ח למתחילים

ללמוד הכל על המרת מטבע עם קורס מט"ח למתחילים

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

מתעניינים בנושא של המרת מטבע וסחר במט"ח? אתם ממש לא לבד. השוק של הסחר במט"ח מגלל כיום מיליארדי דולרים בכל העולם מדיי יום! השוק של הסחר ושל המרת מטבע הפך להיות שוק עצום מאז שנות ה70, כאשר רוב הסחר מתבצע אמנם בדולרים אמריקאים, אך הוא כולל עוד מגוון רחב מאד של אפשרויות.

יש כמובן לא מעט משקיעים מנוסים בתחום, אך כיום מרבית הסחר במט"ח מתבצע דווקא ע"י אנשים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בתחום. מדובר על אנשים שמסתכלים על הרווחים שנוצרים עקב המרת מטבע בתור אפשרות להשגת הון צדדי, בנוסף לעבודה העיקרית שיש להם. אין ספק, שיש מגוון של הזדמנויות שמחכות לכם בעולם המט"ח. לכן, חשוב מאד להבין את הצדדים הראשוניים שמיעודים למתחילים – כיצד ההמרה מתבצעת? איך מחשבים את שערי המטבע? איך אפשר ללמוד את התחום יותר לעומק?

מידע מועיל על מט"ח

החישוב של המרת מטבע נקבע בעצם לפי שערים קבועים, אשר מתעדכנים מידי יום בבורסות בכל רחבי העולם. השערים הללו נקבעים ע"י מספר פרמטרים שונים. ככלל, ככל שמצבה הכלכלי של מדינה כלשהי טוב יותר – ערך המטבע שלה עולה ועובר תהליך הנקרא ייסוף. ככל שהמצב הכלכלי של המדינה יורד ערך המטבע שלה גם הוא יורד וזה תהליך הנקרא פיחות. לכן, התהליך של המרת מטבע יכול להציב לא מעט רווחים אפשריים עבור המשקיע – אם אתם משקיעים במטבע בעל שער נמוך, שהולך ועובר תהליך של ייסוף – הרי שבסופו של דבר תוכלו לבצע המרה בחזרה למטבע המקומי שלכם, ולגרוף רווחים נאים.

כדי להסביר עקרון זה של המרת מטבע ניקח מצב שקל מאד להבין – נניח שיש מצב שבו דולר אמריקאי אחד שווה שלושה שקלים. אתם השקעתם סכום של 300 ש"ח – כלומר יש כעת ברשותכם כ100$. עם הזמן, הדולר האמריקאי עבר תהליך של ייסוף, וכעת הוא שווה 3.5 ש"ח. כעת, אותם 100$ שיש באמתחתכם שווים למעשה 350 ש"ח. כך יצרתם לעצמכם רווח, מבלי שהייתם צריכים להשקיע סכום נוסף. על עקרון פשוט זה – קם ונופל הרעיון של המרת מטבע.

איך משקיעים בצורה חכמה?

כמובן שבפועל יש הרבה מאד גורמים שמשפיעים על השערים של המרת מטבע, ומשקיעים בכל העולם מנסים לפצח את הסוד לרווחים. חשוב מאד להבין, שאם אין לכם ניסיון בתחום ואתם משקיעים מתחילים, כדאי להירשם לקורס מתאים שיוכל להקנות לכם את כל היסודות הבסיסיים בתהליך של סחר במט"ח. הקורס יאפשר לכם להבין איך מחשבים ערכים של המרת מטבע, את סדר הסחר בבורסה, הגורמים הכלכליים, הפוליטיים והגיאו-פוליטיים שמשפיעים על השערים, ועוד.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly