שיתוף הפעולה הנדרש בעת ייעוץ עסקי

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

לעתים יש אנשי עסקים ויזמים שחוששים ממי שמגיע לספק להם ייעוץ. למרבה הצער אנו רואים כיצד בכל רחבי ישראל יש עסקים וחברות בהיקפים שונים שלא מצליחים להתמודד עם אתגרי השוק ומגיעים בפרק זמן מאוד לא ארוך למצב בו הם צריכים לחשב את צעדיהם כולל סגירת בית מלאכה או הפסקת פעילות של חנות.

במקרים מסוימים החשש לגבי ייעוץ הקשור לעסק אינו נובע מחוסר יכולתו של היועץ או מדבר הקשור לאמינות שלו חלילה, אלא לכך שיש אנשים שלא מרגישים נוח עם מישהו שנכנס למרחב הפרטי שלהם ומשיא עצות שונות. לכן יועץ איכותי מדגיש מראש את שיתוף הפעולה שיתבצע בינו לבין הלקוח, כדי שהכול יזרום כשורה.

לגישה אישית ולסבלנות יש משמעויות רבות

אמנם יועץ מוכשר הוא כזה שיש לו המון ידע להציג ויש לו גם דרכים מרשימות ביותר לשפר את ביצועי העסק, אך כל זה לא יעזור אם הוא לא מצליח ליצור קשר חיובי עם מזמין השירות. ייעוץ עסקי יכול להצליח רק אם גישה סבלנית ללקוח וסבלנות לגבי כל שאלה או דרישה מוצגות על ידי מי שהגיע לייעץ לכל מנהל או בעלים.

חתירה מהירה לשיתוף פעולה בין יזם, מנהל, או בעל עסק ליועץ היא מהלך ראוי שיכול לשבור את הקרח, כמו שאומרים, ולחדד את הנקודה שהן היועץ והן מזמין השירות נמצאים באותו צד ועליהם לעבוד ביחד כדי להגיע לתוצאות החיוביות המצופות.

הניסיון שמכריע בכל שירות
אפשר לראות עד כמה ניסיון הוא דבר שיש לו ערך רב כשאנו מדברים על ייעוץ עסקי. חשוב להבין שהניסיון בא לידי ביטוי לא רק ביכולות העסקיות והפיננסיות של המייעץ, אלא גם בכך שהוא יודע כיצד לגשת לכל בעל עסק או מנהל כדי ללוות אותו בצורה אישית, להרגיע חששות, ולהגיע גם להחלטות הקשות ביותר בצורה נעימה.

הניסיון של מכון אופק לניהול מורגש כבר מרגע הפנייה אל אנשי המקצוע שלו. פנו כבר עכשיו למכון שהוקם בשנת 1973 ומספק מגוון רחב של שירותי ייעוץ לארגונים בגדלים שונים. כך יכולים בעלי עסקי ומנהלים ליהנות מליווי אישי של מכון שעבד עם לקוחות רבים הן ברחבי הארץ והן במדינות שונות מעבר לים.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly