מתי מתקני מים הופכים חסכוניים יותר מקניית מים בבקבוקים?

מתי מתקני מים הופכים חסכוניים יותר מקניית מים בבקבוקים?

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

לשאלה הזאת יש תשובה אחת פשוטה- תמיד. ומדוע?

ראשית, רכישה של בקבוקי מים מצריכה הרבה מאד מאמץ. צריך להגיע לחנות, לרכוש בקבוקים, לסחוב אותם לאוטו ומהאוטו לבית- לא פשוט, במיוחד למי שאין לו כלי רכב. כך באופן תדיר בכל כמה ימים. זה כבד, זה מתיש, זה גוזל זמן וזה כמעט תמיד עלול להשאיר אתכם ללא מים בבית לפחות לפרק זמן מסויים שבו הבקבוקים נגמרו ועוד לא נרכשו חדשים במקומם.

מה היתרון של מתקני מים?

למתקני מים יש יתרונות רבים הן כאשר הם ממוקמים בבית והן כאשר אלה ממוקמים בסביבת עבודה.

לפני הכל, מתקני מים חוסכים את כל המאמץ של רכישת בקבוקי מים, הסחיבה שלהם וההתעסקות סביב עניין זה. אין ספק שזה חסכון משמעותי בכסף, בזמן ובהרבה מאד מאמץ. מעבר לכך, נוחכותם של מתקני מים באיזור מגדילה באופן משמעותי את כמות המים שאותה אנחנו שותים. באופן כללי אנחנו לא שותים מספיק מים. הגוף שלנו מכיל ברובו מים, למעשה כמעט שמונים אחוזים מהרכב הגוף האנושי הוא מים. אנחנו חייבים לשתות לפחות שני ליטרי מים ביום שבו אנחנו לא עושים פעילות גופנית, כאשר שתיית כל כמות המים הזאת בבת אחת היא לא טובה וזאת משום שהגוף מצליח לעכל רק כמות מאד מסויימת בכל פרק זמן, מה שאומר שהשתייה שלנו צריכה להיות רציפה לאורך כל היום. ההמלצה היא לשתות כוס מים כל פרק זמן של שעה עד שעה וחצי, כאשר במקרה שבו מדובר על נשים בהריון או אנשים שנוטלים תרופות מסוימות או אנשים שסובלים ממחלות שונות או אנשים שעוסקים בפעילות ספורטיבית ההמלצה היא כמובן לשתות יותר.

אחת הסיבות שבגללה אנחנו לא שותים מים היא פשוט בגלל שאנחנו שוכחים. קל מאד לבלבל תחושת צמא עם תחושת רעב, אנשים רבים שחשים צמא חושבים שהם רעבים ואוכלים במקום. זה נכון שאנחנו מקבלים נוזלים גם דרך אוכל, אבל לא מספיק. זה שיש מתקן מים מול העיניים כל הזמן מעודד את תדירות צריכת המים כי רק הנוכחות שלו גורמת לנו לחשוב רגע האם שתינו מספיק היום או לא.

המלצות שתיה

ישנן כמה המלצות שהקפדה עליהן תסייע לשמור על הבריאות, תכניס חיוניות לחיים, תסיע לשמור על הכושר הגופני ותעשה שירות גדול גם לעור הפנים. איך שמתעוררים מומלץ לשתות כוס מים על קיבה ריקה, מומלץ לשתות כוס עד שתי כוסות מים קצת לפני כל ארוחה ומומלץ לשתות כוס מים שעה לפני שהולכים לישון. בכל מקרה, חשוב להקפיד שלאורך כל היום אנחנו שותים מים לפחות אחת לשעה וחצי. כמובן שאם עוסקים בפעילות גופנית חשוב מאד לשתות מים לפני, במהלך ואחרי שמסיימים את הפעילות.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly