מדריך החיסכון שלך – דברים שחשוב לבדוק לפי שמשכירים רכב

מדריך החיסכון שלך – דברים שחשוב לבדוק לפי שמשכירים רכב

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

כמעט כל משפחה ממוצעת מחזיקה רכב אחד בעזרתו היא מתניידת ממקום אחד לאחר. אולם ישנן משפחות אשר בוחרות מסיבות פיננסיות לוותר על רכישה של רכב, ומבצעת שימוש בתחבורה ציבורית או אפילו באופניים על מנת לשם ניידות באופן יומיומי. יחד עם זאת, מידי פעם בפעם , כולנו נזדקק לשירותי השכרת רכב.

ישנן סיטואציות כמו יום החתונה, בו אנו רוצים להתפנק ליום אחד עם רכב מפואר או יציאה לטיול משפחתי עם רכב מרווח שמסוגל לאכלס את כל בני המשפחה בצורה נעימה. דבר זה מוביל אותנו לשאלה, איך בוחרים רכב להשכרה בצורה חסכונית?

רכב חסכוני בדלק

בדקו איזה רכב יציע עבורכם נסיעה נעימה, אך שיהיה בו זמנית כזה שלא צורך דלק בצורה משמעותית. בחרו בדגם שיתאים לסוג הנסיעה (מישור/הררי) יחד עם חיסכון בצריכה של דלק, הדבר האחרון שאתם צריכים הינו לגלות כי הוצאתם הרבה מעבר לתקציב בשל רכב אשר תצטרכו לתדלק שוב ושוב במהלך הנסיעות שלכם ברכב השכור. חברת השכרת רכב מחזיקה דגמים רבים, בחרו ברכב שיענה על כל הציפיות בצורה מיטבית.

עלות השכרת – הזמנה מוקדמת

אומנם ישנה תחרותיות בין חברות השכרת רכבים, אך אם אתם באמת מעוניינים לקבל מחיר טוב, בצעו את העסקה כמה שיותר זמן מראש. באופן זה תוכלו לשריין את הרכב המסוים בו אתם מעוניינים לנהוג במחיר נמוך מאשר הזמנה ברגע האחרון בה המחיר של רכב מדגם ספציפי יכול לעלות בשל מלאי דליל יותר.

עלויות נוספות- קנסות / נהג נוסף

בדקו את כל הסעיפים בחוזה השכרת רכב, לפני שאתם סוגרים את העסקה עם הנציג. זה הזמן להעלות שאלות בנוגע לאפשרות כי נהג אחר ינהג ברכב השכור וכן עלויות עבור אי החזרת הרכב בזמן או ניצול של נסיעה למספר קילומטרים גבוה ממה שסוכם בחוזה.

כל אלה מתרגמים את עצמם לעלות שונה מן העלות הבסיסית של השכרת רכב ולכן כדאי מאוד לברר סוגיות מעין אלה ולהתאים את התנאים בו לסוג הנסיעה שלכם.

התאמת הרכב לצרכי הנוסעים

בעוד אדם אחד מעוניין לשכור רכב עבור יום החתונה שלו , אדם אחר יכול לבחור בפעולה זו עבור סדר יום שונה לחלוטין. חברות השכרת הרכב ערוכות לכל הצרכים של כל אדם, ומציעות כמה דגמים של רכבים מחברות שונות.

ישנם רכבים שיתאימו לנסיעה מפנקת ויוקרתית, וישנם רכבים שיציעו מספר רב של מושבים לנסיעה משפחתית.

לסיכום

הבחירה של הרכב צריכה להיות לפי הצרכים האישיים שלכם, מבחינת התקציב הזמין, סוג הנסיעה ומספר האנשים אשר צריכים להיכנס אל הרכב בצורה נוחה. בררו עם נציג של חברה להשכרת רכב מהם דגמי הרכבים אשר עונים לכל אלה, כדי שתוכו לקבל רכב שגם יחסוך לכם בכסף וגם יעניק לכם נסיעה בטוחה ונעימה.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly