איך לחסוך בהוצאות הרכב – מדריך

איך לחסוך בהוצאות הרכב – מדריך

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

כמעט כל בית בישראל מחזיק היום לפחות רכב אחד. לצערנו להחזיק רכב בישראל היום זה לא דבר קל מבחינה כספית. מלבד רכישת הרכב, ההוצאות הנלוות רבות מאוד, במיוחד כאשר המדינה  מעלה את מחירי הדלק בקצב בלתי פוסק. אז אומנם בהפגנות לא בהכרח נוכל להוריד את מחירי הדלק, וללא דלק או העברת טסט בזמן לאוטו לא נוכל לנסוע. אז כיצד נוכל לחסוך כאשר אנחנו קונים רכב את ההוצאות שלו? וכיצד נוכל לשמור על חסכון ההוצאות לאורך כל אחזקת הרכב? המשיכו לקרוא את המאמר. לקריאה נוספת: הצעת ליסינג באתר סוזוקי.

לפני הרכישה – חסכון ברכישת רכבים ידידותיים לסביבה

אם עוד לא רכשתם רכב, חשוב מאוד גם לבחור רכב שיהיה חסכוני. למי מביניכם שלא מאוד מבין במכוניות, ההבדל בחסכון יכול להיות עצום. דוגמה טובה לכך היא רכבים היברידיים. רכב בעל הנעה היברידית הוא רכב המשלב שתי סוגים של מנועים, המנוע האחד לרוב הוא מנוע בעירה פנימית, והמנוע השני הוא מנוע חשמלי. ההנעה של רכבים היברידים היא ידידותית ביותר לסביבה, והוכחה כמזהמת הרבה פחות. אך החלק היותר מדהים כאן, הוא שהרכבים ההיברידים המוצלחים ביותר מגיעים לעד 50% חסכון בדלק יותר מכל רכב אחר בשוק. כך שחסכון בדלק יהיה לכם, והרבה. אם עוד לא רכשתם רכב ואתם מעוניינים לרכוש בחסכון לטווח הקצר והארוך, מומלץ לבחור ברכב היברידי. לקריאה נוספת: הצעת ליסינג באתר סוזוקי.

בזמן אחזקת הרכב – טיפים לחסכון

כאשר רכשתם את הרכב והוא ברשותכם, זה עדיין לא אומר שאין לכם עוד דרכים פשוטות לחסוך בהוצאות. להלן מספר טיפים:

  • תדלוק בשירות עצמי – בין אם ידעתם או לא, תדלוק בשירות עצמי שאתם מדלקים לעצמכם את הרכב הוא יותר זול, אומנם לא בהרבה אבל לטווח הארוך מדובר בחסכון. אם אתם לא יודעים לתדלק בעצמכם, בקשו מחבר או בן משפחה שילמד אתכם, תדלוק עצמי הוא אינו קשה במיוחד.
  • בעלי טלפון חכם? השתמשו בWAZE שיכוון אתכם בדרכים לא עמוסות – כניסה לפקקים הן הבזבוז דלק הכי גדול שרכב יכול לדעת. קשה להימנע מהם בעצמנו, אך לשם כך בדיוק פיתחו הישראלים את אפליקציית WAZE המוצלחת. בעזרת הGPS של WAZE תוכלו לכוון מסלולים שאינם כוללים עומסי תנועה על פי הGPS, ובכך לחסוך בדלק.

אומנם אלו נראים לכם חסכונות קלים, אך לטווח הארוך הן חסכונות לא קטנים.

סיכום

כמו שאמרנו את מחירי הדלק לא נוכל להוריד בעצמנו. מה שכן נוכל לחסוך כמה שיותר, גם ברכישת רכב ידידותי לסביבה שחוסך בדלק, וגם בחסכון בעצמנו כמו בתדלוק עצמי והימנעות מפקקים. כל אלו ביחד יכולים להביא לחסכון לא קטן.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly