כל השימושים של מחשבון משכנתא

כל השימושים של מחשבון משכנתא

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

עולם המשכנתאות רווי במסלולים שונים ומשתנים כאשר המציאות מציגה בפנינו מבחר של עשרות מסלולי משכנתאות שונים, כשההבדלים בין מסלול משכנתא אחד לשני הוא לעיתים משמעותי מאד והרבה פעמים בא לידי ביטוי בפערי הון של עשרות ואף מאות אלפי שקלים.

לבחירת מסלול המשכנתא יש השלכות משמעותיו על החיים או לפחות על כמה עשרות השנים הקרובות, כל זמן שנחזיר את החוב, כאשר הבחירה של מסלול המשכנתא הנכון ביותר צריכה להעשות תוך בחינה מעמיקה של נתוני מסלולי המשכנתאות השונים שקיימים תוך התאמתם לצרכים הפרטיים של הלווה, אורח חייו, אישיותו ושינויים שונים הצפויים לו בחיים.

אחד הכלים המעשיים והחשובים ביותר בתהליך בחירת מסלול משכנתא זהו מחשבון המשכנתא שיוכל לסייע לכם לחזות את החזר התשלומים תוך בחינת כל הנתונים הרלוונטיים. למעשה זוהי הגדרה די גסה של שימושים של מחשבון משכנתא.

מחשבון משכנתא

מחשבון המשכנתא הוא למעשה אחד מכלי העזר החשובים ביותר לתהליך בחירת מסלול משכנתא וזאת משום שהוא מסייע לחשב את כל הנתונים הנדרשים לטובת קבלת החלטה בדבר המסלול המתאים ביותר. שימושים של מחשבון משכנתא כוללים בחינה של היכולת הפיננסית של הלווה תוך התאמת מסלול המשכנתא האופטימלי בהתאם ליכולות אלה. המחשבון מעניק אפשרות לחשב את סכום הריבית הנדרשת להחזר תשלומי המשכנתא כך שניתן לראות הן באופן חודשי והן לכל אורך תקופת ההחזר את גובה הריבית אותה תשלמו בגין ההלוואה. בוסף, מחשבון משכנתא יאפשר לחשב את גובה ההחזר החודשי הנדרש לטובת החזר המשכנתא.

למעשה, מחשבון משכנתא מסייע לקבל את ההערכה הטובה ביותר בדבר מסלולי המשכנתאות השונים תוך התייחסות לאופן חישוב הריבית, אופן חישוב המשכנתא והנתונים הפרטיים של הלווה ובכך למעשה מאפשר לבחור את מסלול המשכנתא האופטימלי.

בעת השימוש במחשבון המשכנתא תתבקשו להזין פרטים כמו גובה סכום ההלוואה, אורך התקופה להחזר בחודשים או בשנים וגובה הריבית לצד המדדים השונים. חשוב לזכור שסכום ההלוואה כולל את כל העלויות הנלוות שנגררות בעת רכישת נכס, אלה כוללים מיסים, עמלות, תיווך ועוד.

אחד היתרונות של מחשבון המשכנתא טמון בכך שהוא מאפשר לעשות בדיקות שונות, כך למשל עם אורך התקופה. זיכרו שאחד הקריטריונים החשובים בעת בחירה של מסלול משכנתא והתכנון שלה הוא גובה הסכום החודשי שבו אתם יכולים לעמוד. זה נכון שתמיד כדאי לקצר את תקופת ההחזר כמה שניתן, אבל ככל שתקופת ההחזר תהיה קצרה יותר, כך גובה החזרי התשלומים החודשי יהיה גבוה בהתאם. בעזרת מחשבון המשכנתא תוכלו לשחק עם טווחי הזמן עד שתגיעו לסכום החודשי שבו תוכלו לעמוד מבחינת החזר המשכנתא.

מחשבון משכנתא הוא אחד הכלים הפרקטיים והיעילים ביותר לטובת בחירה ותכנון של מסלול המשכנתא שלכם לטובת רכישת הנכס. המחשבון זמין ונגיש ונמצא ברשת- עשו בו שימוש.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly