הלוואת חילוץ מכונס נכסים

הלוואת חילוץ מכונס נכסים

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

אנשים רבים חושבים שכונס נכסים משמעו סוף הדרך עבור הנכס שלהם, שמהרגע שבו הוצב כונס נכסים על הבית שלהם אין כבר דרך חזרה. ייתכן שבעבר זה היה נכון, אך היום המצב שונה לחלוטין – ניתן להיפטר מכונס הנכסים ואפילו בקלות יחסית בעזרת הלוואת חילוץ.
לכן, אם נקלעתם לאי הנעימות הזו וכונס נכסים הוצמד לבית שלכם או לכל נכס אחר, אין סיבה להילחץ. יש דרך קלה, מהירה וחוקית לשחרר את הנכס שלכם.

מהי הלוואת חילוץ

 כשמה כן היא, הלוואת חילוץ מטרתה לחלץ אדם שנקלע לקושי כלכלי מיידי שעליו לטפל בו במהרה, כמו למשל – כונס נכסים.
הלוואה שכזו מאפשרת לבעל הנכס ביש המזל להיחלץ מעולו של כונס הנכסים ולמכור בעצמו את הנכס שלו ללא הלחץ המופעל עליו מלמעלה ולבקש עליו את מה שהוא באמת שווה או סכום דומה.
כך, ללא לחץ של זמן, ללא חשש לאבד את הבית ובתנאים שלו, יכול בעל הנכס לצמצם את הנזק הכלכלי שעלול להיגרם לו במכירה כפויה.

היכן ניתן לקבל הלוואת חילוץ

 כפי שניתן לצפות, אדם שנתקל בכונס נכסים שכזה אינו מהווה לקוח אידיאלי לבנקים.
לכן, הלוואת חילוץ היא הלוואה שיש לקחת מחוץ לבנק, בחברות חיצוניות אשר מעניקות הלוואות חוץ בנקאיות שונות. חברות אלו הן לרוב חברות פרטיות , בעלות הון עצמי, אשר משקיעות את כספן במתן הלוואות שונות כמעט לכל המבקש ובכך גם אנשים הנקלעים למצבים לא נעימים וקשיים כלכליים מוצאים את הדרך לפתור את הבעיות בדרכים חוקיות ומסודרות. סילוק הכונס נעשה כנגד העברת השעבוד בנכס לגוף המממן – המלווה

מה חשוב לדעת כשלוקחים הלוואת חילוץ

מכיוון שמטרת ההלוואה היא להיפטר מכונס הנכסים באופן מיידי, ההלוואה ניתנת במהירות ללא דרישות מורכבות, אך עם זאת, התנאים שלה לא תמיד אידיאלים.
לרוב הריביות בהלוואה זו יהיו מאד גבוהות ,וזאת ממספר סיבות:
ראשית, מדובר בהון פרטי, מתוך כך ברור כי הסיכון שלוקח המלווה הוא גבוה, בעיקר בהתחשב בעובדה שההלוואה ניתנת לרוב כמעט ללא ערבויות וללא תנאים מוקדמים.
בנוסף, המטרה היא לדרבן את הלווה להחזיר את ההלוואה במהירות האפשרית. ריבית גבוהה שמצטברת על ההלוואה תעודד פירעון מהיר של הלוואת החילוץ.

 לסיכום, הלוואת חילוץ הינה הלוואה מהירה ופשוטה לקבלה אך העלות הכספית שלה עלולה להיות גבוהה לאורך זמן. למרות זאת, אין ספק שהיא עדיפה על האופציה של כונס נכסים – שכר הטרחה של כונס נכסים נע בין 6% – 10% מסכום הפדיון המתקבל ממכירת הבית – ולא נשכח כי סכום המכירה עלול להיות נמוך מהרבה מהשווי האמיתי של הנכס.
לכן אם על לכם הצורך בהלוואה כזו , כדאי לשקול אותה ברצינות, אך להיות מודעים ומוכנים ולפעול על מנת לכסות אותה בהקדם בכדי להימנע מעלויות נוספות או מפיגורים ולמעשה לפספס את כל המטרה שלשמה היא נלקחה – להשאיר את מכירת הנכס בידיכם ושליטתכם ללא גורמים נוספים שנוגסים בכסף שלכם.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly