הלוואה לפתיחת עסק

הלוואה לפתיחת עסק

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

כמה פעמים אמרתם לעצמכם די, מספיק, אני רוצה להיות אדון לעצמי. בלי בוסים, מנהלים, ללא צורך לתת דין וחשבון לאף אחד חוץ מעצמכם. או אולי יש לכם חלום ישן נושן לפתוח עסק, תחביב שהייתם רוצים לעשות ממנו מקצוע ולהרוויח ממנו כסף?
החלום לא חייב להישאר חלום היוזמה יכולה להפוך לעשייה והרעיון יכול להפוך למציאות.
עצרו וחישבו רגע, מה עוצר אתכם? האם תקציב וממון הם מה שעוצר מבעדכם לעשות את הצעד לקראת עצמאות?
אם כסף, או מחסור בו, הוא הסיבה לכך שאינכם מממשים את הפוטנציאל העסקי שלכם, הגיע הזמן שתשמעו על הלוואה לפתיחת עסק.

 

מהי הלוואה לעסקים / הלוואה לפתיחת עסק

 

נותני ההלוואות השונים בארץ, כולל הבנקים, חברות המימון, חברות פרטיות שונות ואף גופים חברתיים הבינו שתחום העסקים הקטנים-בינוניים ואנשים עצמאיים מהווים נתח נכבד של דורשי ההלוואות בישראל.
ישנם לא מעט אנשים הרוצים להתפתח ולהצטרף לעסקים אחרים והדבר היחיד שעוצר אותם הוא הצד הכלכלי וההון הדרושים להשקעה הראשונית בעסק החדש שלהם. לאנשים אלו, הלוואה לפתיחת עסק היא פתרון אידיאלי ואטרקטיבי במיוחד.
הלוואות לפתיחת עסקים ניתנות ע"י גורמים שונים כפי שכבר ציינו, וההבדלים ביניהן נמדדים בסכומים שניתן להלוות, גובה הריבית, פריסת התשלומים ודחיית התשלום שנותנת החברה – הגרייס.

 

השלבים לקבלת הלוואה לפתיחת עסק

 

אם החלטתם שאתם הולכים על זה ופונים לקבלת הלוואה לפתיחת העסק, הגיעו מוכנים.
עשו שיעורי בית ומחקר והכינו תוכנית עסקית המציגה את סוג העסק, קהל היעד שלו, הכנסות צפויות, הוצאות נדרשות וכו'. ככל שתגישו לנותן ההלוואה יותר מידע רלוונטי ואמיתי המציג את העסק שלכם כעסק שעתיד להיות רווחי ועובד, כן יגדלו הסיכויים שתקבלו את ההלוואה שרציתם. אם לא קיבלתם הלוואה במקום הראשון שבו הייתם או אפילו השני – אל תתייאשו. אם אתם מאמינים ברעיון שלכם, בוודאי תמצאו מישהו אחר שיאמין בו גם.
אל תקפצו ותבחרו בהלוואה הראשונה שמציעים לכם. המשיכו לבדוק ולהשוות בין הצעות הלוואה שונות שמציעים לכם ובחרו את זו שמתאימה לכם ביותר.

 

דברים שכדאי לדעת לפני לקיחת הלוואה

 

שימו לב כי אתם מבקשים את הסכום הנכון כדי שלא תגלו שביקשתם מעט מידי וכעת חסר לכם כסף שאתם צריכים להשיג. וודאו שאתם יכולים לעמוד בתנאי התשלום ובפריסה והתאימו עד כמה שאפשר את ההלוואה והסכומים לכיס שלכם. נכון שמדובר בהלוואה לפתיחת עסק, בהשקעה שאמורה להחזיר את עצמה ואף יותר מכך – אבל היו זהירים וודאו שאתם יכולים לעמוד בתשלומים של ההלוואה. זכרו כי עסק לא תמיד מרוויח בשנה הראשונה שלו ואתם תצטרכו לעמוד בתשלומים בכל מקרה.
פנו ובחרו בהלוואה מחברה מסודרת, כזו שיש לה ניסיון בתחום ושם מוכר יחסית.
הרבה אנשים יציעו לכם הלוואה לפתיחת עסק חדש ללא ערבים וללא תנאים מוקדמים – דבר שעשוי להיות מפתה – אך וודאו שמאחורי ההבטחה קיים גוף אמיתי כדי שלא תמצאו את עצמכם מתמודדים מול סיטואציות לא נעימות של גבייה אגרסיבית, ריביות מוגזמות והחזרים גבהים במיוחד שתיאלצו לשלם במשך הרבה מאד זמן

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly