אלו אופציות עומדות בפניכם ללקיחת הלוואה?

אלו אופציות עומדות בפניכם ללקיחת הלוואה?

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

אם אתם זקוקים להלוואה באופן מיידי יש בידכם לקבל הלוואה לכל מטרה ללא ערבים בצורה קלה ונוחה. מאז רפורמת בכר בשוק ההון משנת 2008 נפתח שוק ההלוואות לגופים חוץ בנקאיים ובכך הסתיימה שליטת הבנקים בתחום זה. לשוק ההלוואות נכנסו גופים חדשים ובינהם חברות האשראי, חברות ביטוח שונות וכן חברות הלוואה פרטיות שפועלות באישור משרד האוצר. כיום כדי לקבל הלוואה עומדות בפניכם אופציות שונות שלא היו קיימות בעבר.

למה מיועדות הלוואות?

אדם מבקש הלוואה במצבים בהם הוא זקוק לכסף מזומן באופן מיידי כאשר הסכום המבוקש אינו נמצא ברשותו. הלוואה מאד נפוצה היא הלוואה לרכישת דירה, או הלוואה לרכישת רכב, או כשצריך להחזיר חוב וכדומה. הרעיון העומד מאחורי הלוואה הוא שהלווה מקבל את הכסף לו הוא זקוק באופן מיידי ואת החזרתו הוא עושה בתשלומים קטנים, לרוב חודשיים, שהוא יכול לעמוד בהם בהתאם להכנסותיו, עד לפרעון מלא של ההלוואה. החזר ההלוואה כרוך בריבית שאותה משלם הלווה למלווה וזה הרווח שלו מן העיסקה. כאשר זקוק האדם להלוואה קטנה יחסית הוא יכול לבקש הלוואה לכל מטרה ללא ערבים וגופים רבים ישמחו להעמיד לו הלוואה מסוג זה.

איזה גופים מלווים כספים?

מאז הרפורמה בשוק ההון נפתח שוק ההלוואות לגופים שונים וכיום ניתן לקבל הלוואות בכמה אופציות שונות:

  • בבנק
  • בחברות האשראי
  • בחברות ביטוח שונות
  • בחברות פרטיות להלוואות
  • בארגוני גמח"ים

הגוף הראשון והוותיק ביותר הוא הבנק. בהגדרתו עוסק הבנק בהלוואות כספים וכשמדובר בהלוואות גדולות כמו הלוואות משכנתא לצרכי רכישת דירה, או הלוואות גדולות לעסקים, או הלוואות לרכישת רכב חדש ויקר הפניה לבנק היא די טבעית לרוב האנשים. אבל כשמדובר בהלוואות הרבה יותר קטנות של עד 50,000 ₪ ניתן לקבל הלוואה לכל מטרה ללא ערבים באופן מיידי מגופים שונים. חברות האשראי והחברות הפרטיות מתחרות על כיסו של הצרכן ומעמידות הלוואת מאד משתלמות מבחינת הריבית שהן דורשות ומאפשרות זמן פרעון ארוך במיוחד שיכול להגיע עד חמש שנים, כלומר 60 חודשים. חשוב לזכור כי הלוואות גדולות מסוג הלוואת משכנתא מצריכה החתמת ערבים והלוואה לצרכי עסקים מצריכה, ברוב המקרים, העמדת ביטחונות להחזר הכסף. כשמדובר בהלוואות קטנות יותר אין צורך בערבים או בבטחונות וברוב המקרים ניתן לבקש את ההלוואה דרך הטלפון או האינטרנט ללא כל סיבוכים בירוקרטיים.

יתרון הלוואה חוץ בנקאית

היתרון של הלוואה שנלקחת מגוף חוץ בנקאי הוא לא רק בהליך הפשוט וכי ניתן לקבל הלוואה לכל מטרה ללא ערבים במהירות, אלא שהלוואה כזו איננה פוגעת במסגרת האשראי שלכם בבנק שאותו אסור לכם לפרוץ. כך אתם יכולים לקבל הלוואה ולהמשיך את התנהלותכם הפיננסית ללא חשש. בעלי עסקים קטנים רבים מנצלים יתרון זה לטובתם והדבר מאפשר להם להתגבר על תקופות משבר בעסק.

No Responses to “אלו אופציות עומדות בפניכם ללקיחת הלוואה?”

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly