אופציות בינאריות – מסחר לכל אחד

אופציות בינאריות – מסחר לכל אחד

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

כמה פעמים ישבתם בבית ללא מעש ? ישבתם והמתנתם שמשהו טוב יקרה…עכשיו אתם יכולים! מאחר ובשנים האחרונות האינטרנט תפס תאוצה מרובה והפך להיות חלק בלתי נפרד בכל תחום, אתם יכולים גם להשקיע בשוק ההון. בעודכם יושבים בסלון מול הטלוויזיה כשהמחשב הנייד בשולחן, אתם יכולים להיכנס לאתר המתאים ולהתחיל להשקיע כסף באופציות דיגיטליות. יש כאלה החושבים כי אנשים שמשקיעים בשוק ההון במסחר חוץ בורסאי הם כאלה שלובשים חליפה ויש להם הון רב בבנק, אז הם טועים. כיום כמעט כל אחד יכול להשקיע במסחר חוץ בורסאי, כמובן שעליו להיות בן 18 ומעלה פלוס חשבון בנק.

אנשי הלפטופ

בישראל קשה לפספס את אנשי הלפ טופ בבתי קפה, הם נמצאים בכל מקום. בעלי הבית כבר התייאשו ובנו להם עמדות אינטרנט מיוחדות עם שקע חשמלי קרוב. בין אנשים אלו נוכל לראות אוכלוסייה גדולה של סטודנטים שמשקיעים במסחר בזמנם הפנוי בין מבחן למבחן. במסחר חוץ בורסאי יש אופציות רבות ומגוונות אך האופציות איתן מתחילים הן אופציות בינאריות שלמעשה נקראות גם אופציות דיגיטליות.

אירופה מול אמריקה

אופציות בינאריות משמעותן שהמשקיע צריך לבחור תחום בו הוא מעוניין להשקיע, התחום הזה יכול להיות מטבע, בניין או כל תחום אחר. המשקיע משער האם ערך התחום שבחר ירד או יעלה עד תאריך מסוים. בתוך אופציות בינאריות יש אופציה אירופאית שאומרת שפקיעת האופציה תהיה רק בסיום תקופת חיי האופציה, כלומר המשקיע יכול לשער לדוגמא כי ערכו של בית בבניין בתל אביב יאבד מערכו בעוד חודש בדיוק בתאריך ושעה ספציפית. ממול יש את האופציה האמריקאית שאומרת שפקיעת האופציה יכולה להתממש בכל תקופת חייה עד התאריך של הפקיעה. כלומר המשקיע יכול לשער לדוגמא כי ערכו של מבנה מסוים יעלה במהלך החודש וכאשר הערך יעלה הוא יכול להכריז על קניה בלי להתחייב להמתין שהערך ישתנה עד סיום חיי האופציה.

למי אופציות דיגיטליות מתאימות ?

כפי שכבר נאמר אופציות דיגיטליות/בינאריות מתאימות לכל אחד מעל גיל 18 עם כסף בבנק, ניתן להשקיע אף 100 שקלים על תחום מסוים. לא רק אנשי עסקים משקיעים באופציות הללו אלא גם פשוטי העם. לרוב ניתן לראות סטודנטים שאוהבים "לשחק" באופציות ולהשקיע מעט כסף בשביל לממן את הלימודים מהספה.כמו כן, בכדי להשקיע באופציות בינאריות אין צורך במידע פנימי מחברה מסוימת או בידע קודם. כדאי לקרוא על התחום באתרי האינטרנט ולהבין לקראת מה הולכים. אומנם כסף גורם לאנשים ריגושים ולרמת אדרנלין גבוהה בגוף, חייב לזכור כי אם לא נמצאים על הקרקע עלולים במהרה להפסיד את כל הרווח ההתחלתי. לכן קראו קצת על האופציות ושימו לב היכן אתם משקיעים את הכסף שלכם.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly