מציאת הזדמנויות עסקיות מפתיעות

מציאת הזדמנויות עסקיות מפתיעות

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

אנשים רבים המעוניינים לבצע פגישה עסקית חד פעמית או סדרת פגישות עסקיות ואין ברשותם משרד נוהגים לשכור משרד על מנת לבצע את הפגישות בו. מקרים נוספים בהם יש צורך בשכירת משרד הינם כאשר משרדו של מארגן הפגישה נמצא בצפון או דרום הארץ והוא מעוניין לכנס את באי הפגישה באזור מרכזי. האדם המשכיר את המשרד פוגש עשרות פעמים את אנשי העסקים השונים השוכרים ממנו ואת משתתפי הפגישה עצמה. במקרים רבים מדובר באנשי עסקים מכובדים בעלי עסקים רבים ויתכן ותוכלו למצוא הזדמנויות עסקים מפתיעות ביניכם.

איך יוצרים קשר ראשוני ?

השלב הפשוט ביותר מבחינתכם הינו יצירת הקשר הראשוני אנשי שיווק יהיו מיומנים יותר במציאת פרטנרים למשא ומתן, אבל גם אתם תוכלו למצוא אותם. השוכר הוא זה שפונה אליכם לגבי אותו משרד ותוך כדי סיכום הפרטים בטלפון שאלו אותו כבדרך אגב, במה הוא מתעסק, כמה שנים קיימת החברה וכדומה. כבר בשלב זה תוכלו לקבל רושם ראשוני האם יש מקום לשיתוף פעולה ביניכם. לאחר מכן, בפגישתכם הפרונטלית תרגישו הרבה יותר בנוח לשוחח על עיסוקו של אותו שוכר. מומלץ כי גם אתם תחלקו עימו מידע מסוים וכך שניכם תוכלו להעלות הצעות לשיתוף פעולה.

משתתפי הפגישה

ניתן למצוא הזדמנויות עסקיות מפתיעות לא רק עם שוכר המשרד עצמו אלא עם כל משתתפי הפגישה. השתדלו להגיע זמן קצר טרם הפגישה ולהישאר זמן קצר לאחריה. כך תכירו עוד אנשי עסקים אשר יתכן ותגלו כי יש מוצר או שירות שאתם יכולים להציע להם.

צד ג'

אותם אנשים אשר תכירו בפגישות יוכלו להיות כלבי ציד מצוינים עבורכם. לאחר שהם ידעו בדיוק במה אתם עוסקים ואילו מוצרים ושירותים אתם מציעים, רוב הסיכויים שהם יציעו אותם לאנשים נוספים אותם הם פוגשים. כך תוכלו למצוא הזדמנות עסקית מפתיעה במיוחד מאדם או חברה אשר כלל לא הכרתם.

על מה חשוב להקפיד ?

קיימים מספר דברים עליהם יש להקפיד על מנת לשמור על האופציה לקבלת הזדמנויות עסקיות מפתיעות.

  • הכנת תכנית עסקית – לא משנה מה ההצעה שמדובר בה, תמיד חשוב להראות ללקוחות את אפשרויות הצמיחה והרווחים הגלומים בהצעה. הכנת תוכנית עסקית והצגתה בצורה הנכונה תוכל תמיד להגדיל את הסיכויים למציאת משקיע או לחילופין למכור את מה שאתם מייצגים בצורה טובה יותר.
  • כרטיסי ביקור– החזיקו ברשותכם בכל רגע נתון כרטיסי ביקור שלכם ודאגו לחלקם גם לשוכר המשרד וגם למשתתפי הפגישה.
  • מראה ייצוגי– כיוון שהשוכרים הם אנשי עסקים הקפידו להגיע לבושים באותו אופן. לבוש מוזנח יגרום לכם להיראות כאנשים שלא כדאי לשתף איתם פעולה.
  • לקיחת פרטים– גם אם באותו רגע נתון נדמה שאין שום סיכוי לשיתוף פעולה, עדיין מומלץ כי תיקחו את פרטי השוכר ומשתתפי הפגישה. לעולם אין לדעת מה ילד המחר ויתכן וההזדמנות העסקית תפתיע אתכם בעתיד.
FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly