קורס הנהלת חשבונות

קורס הנהלת חשבונות

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

הדרישה לאנשי הנהלת חשבונות היא גדולה ומובנת. הנהלת חשבונות עוסקת ברישום ומעקב אחר כל הפעולות הכספיות המתרחשות בעסק, בחברה או ארגון, ומפקחת על תנועת הכספים בהם. אין עסק או ארגון הפועל ללא הנהלת חשבונות, מכאן שהביקוש לבוגרי הקורס הוא רב. אחריותם של מנהלי החשבונות הוא גדול מכיוון שעליהם לתעד חשבוניות שמגיעים לעסק וחשבוניות אותן העסק מוציא. הוא אחראי על תיעוד מסמכים שונים, הפקדות כספים בבנק וכן הלאה. למעשה המנהל חשבונות אחראי על הכנת דו"חות תכספיים וניהול איזון בתזרים המזומנים של החברה. כיום, ניהול החשבונות כולו נעשה באמצעות מחשב ועל הנהל להכיר תוכנות מתאימות לכך.

קורס הנהלת חשבונות- הכשרה מקצועית

קורס הנהלת חשבונות מכשיר את הסטודנט לעבוד בתחום באמצעות כלים כגון: תוכנות ממוחשבות להנהלת חשבונות, תורת המסחר, מאזני בוחן, תלושי שכר, תיעוד ועוד. מדובר במקצוע מבוקש והקורס מאפשר השתלבות בעולם הכספים באחד מהארגונים. לאחר קבלת התעודה ניתן למצוא עבודה במקומות רבים, כאשר הדלת פתוחה עבור מנהל חשבונות המעונין להעמיק את הכשרתו לייעוץ מס, ראיית חשבון או מנהל עסקים. הנהלת חשבונות היא צבירת ניסיון מצויין לכל עולם העסקים והכספים ומאפשרת קידום משמעותי בסולם הקריירה.

קורס הנהלת חשבונות מתחלק לשלושה חלקים: קורס סוג 1, קורס סוג 2 ואז סוג 3. לרוב, הקורס הראשון והשני מתבצעים כיחידה אחת, ומי שמעוניין להרחיב את ידיעותיו מוזמן לקורס סוג 3. הקורס הראשון והשני מכשיר את הסטודנט לשלוט בכלים הרלוונטים של הנהלת חשבונות.  בוגר הקורס הראשון זכאי בתעודה של הנהלת חשבונות סוג 1. קורס סוג 3 הוא רק לאחר סיומו של קורס סוג 2. קורס הנהלת חשבונות סוג 3 מאפשר התפתחות מקצועית ואישית. בקורס זה מנהל החשבונות לומד נושאים כגון: אג"ח, הנפקת מניות, שותפויות, ניירות ערך, ארגון מידע, דיני חוזים תאגידים ומס הכנסה ועוד.

האם אתה מתאים להיות מנהל חשבונות?

מנהל חשבונות טוב הוא בעל משמעת עבודה גדולה. הוא חייב לאהוב מספרים ובעל תפיסה מתמטית מפותחת. התכונה החשובה ביותר עבור מנהל חשבונות היא אמינות. הסיבה לכך מובנת, מנהל החשבונות מחזיק בידיו כספים רבים ומשכורות של כל הרנשים העובדים בארגון. השירות של מנהל החשבונות נשען על האמינות שלו וכך בעל הארגון יכול לסמוך עליו בעיניים עצומות בכל הקשור לתנועת הכספים של הארגון.

דבר נוסף הוא סדר בעבודה. מדובר בעיסוק דקדקני ביותר עם ירידה לפרטים הקטנים ביותר. סדר מופתי מבטיח מניעת טעויות גדולות או קטנות. כמו כן, הופעה מסודרת נותנת רושם חיובי על הלקוחות איתם מנהל החשבונות עובד. הופעה מבולגנת נותנת רושם לא טוב ויהיה קשה לסמוך עליו. קורס הנהלת חשבונות מכין אותך לשוק העבודה, אך לפני שאתה נרשם תברר עם עצמך אם אכן אתה עומד בקריטריונים. בהצלחה!

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly