כונס נכסים וכינוס נכסים – איפה מתחילים

כונס נכסים וכינוס נכסים – איפה מתחילים

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

הליך של כינוס נכסים הינו הליך משפטי לכל דבר, המתבצע לשם פריעת חובות שונים. במקרים בהם ישנם חובות שונים אותם הנושה הזכאי מעוניין לגבות, הוא זכאי לממש הליך זה על מנת לפרוע חובות אלה. במקרים אלה, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין, המתמחה בתחום על מנת לבצע אותו באופן הנכון ביותר. בחירת עורך דין מתאים, חשוב שתעשה נכון תוך התייחסות אל כמה נקודות חשובות. מהן? הנה, התשובה.

מקצועיות והתמחות בתחום

במקרים של כינוס נכסים נדרשת מעורבותו של עורך דין מקצועי ומיומן, המתמחה בכך, לשם ליווי נכון ובחירת הצעדים השונים, הרלוונטיים להליך זה. כשבוחרים עורך דין, כדי להתמודד עם כך נכון, חשוב לוודא שאכן מדובר בעורך דין המכיר מקרוב את תחום ההוצאה לפועל או פשיטת הרגל ויכול לסייע בהתמודדות, שגם כך איננה פשוטה.

קבלת חוות דעת על שירותיו מלקוחות קודמים

בדומה לכל מצב משפטי, המצריך את מעורבותו של עורך דין, גם כאן חשוב לקבל המלצות וחוות דעת מלקוחות קודמים בטרם בוחרים להיעזר בעורך דין זה. מומלץ לבחון את מידת המקצועיות שלו, אופן התנהלותו וגם טיב השירות שהוא מציע על ידי פנייה ללקוחות אלה ובדיקה מולם עד כמה היו מרוצים מכך.

השוואה בין מספר עורכי דין שונים

ישנם לא מעט עורכי דין, בין אם הם פועלים במסגרת של משרדים גדולים ובין אם באופן עצמאי, המציעים את שירותיהם במסגרת הליכים הקשורים לכינוס נכסים. עורך דין כזה נקרא עורך דין כונס נכסים, או רק "כונס נכסים". עורכי דין אלה מתמחים בתחום ויכולים לעזור לנהל אותו נכון וחכם יותר. בטרם בוחרים את עורך הדין שבו מעוניינים להיעזר, מומלץ לפנות אל כמה עורכי דין ולהשוות ביניהם, תוך התייחסות לכל הפרמטרים הרלוונטיים.

פגישת ייעוץ מקדימה בטרם תחילת ההליכים השונים

פגישת ייעוץ מקדימה יכולה לעזור בבחירת עורך הדין המתאים ביותר במקרים של כינוס נכסים. במסגרת פגישה זו ניתן לבחון את כישוריו של עורך הדין, מידת הכימיה שנוצרת מולו וכמובן להבין לעומק יותר את ההליכים השונים, הקשורים בכך. זהו צעד מומלץ במיוחד ומוטב לבצע אותו כמה שיותר מוקדם.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly