אחזקת ומימון רכבים

אחזקת ומימון רכבים

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

שימוש ברכב כחסכון בזמן

אחזקת מכונית היא הכרח עבור אנשים רבים בישראל, שמוצאים בה פתרון יעיל ונוח להגעה ממקום למקום. בעידן שבו בזבוז זמן משמעותו בזבוז כסף, מעדיפים עובדים בכל הרמות להחזיק רכב  שיקצר את משך ההגעה לעבודה ויאפשר להם לעשות זאת בנוחות של הרכב הפרטי, הרחק מהצפיפות של האוטובוס הציבורי. צריכת כלי הרכב עלתה בשנים האחרונות, מאז ששיטות מימון רכב הפכו פופולאריות יותר. באופן טבעי, דגמים מסוימים נחשבים לאטרקטיביים יותר ולכן, הם גם שכיחים יותר על הכביש. כל אחת ואחד יכולים לבחור בכלי הרכב המתאים ביותר עבורו, כך שאם בעיות החניה מאפיינות את אזור מגוריכם סביר שתבחרו באחת המכוניות הקומפקטיות הקיימות כיום. לחלופין, בעלי משפחות הזקוקים למרווח עבור הילדים וכסאות התינוק זקוקים למכוניות משפחתיות נוחות עם אבזור מתאים ומרווח נשימה. השוני בצרכים אלו מסביר את העובדה ששני סוגי הרכבים כיכבו בשנת 2012 ברשימת הרכבים הנמכרים ביותר.

הדגמים הנמכרים ביותר

השיטות הקיימות כיום לטרייד אין וכן למימון רכב מאפשרות לנהגים רבים לבחור רכב המתאים לצרכיהם העסקיים או הפרטיים. בין הרכבים הנמכרים ביותר נמצא דגם המאזדה 3, שהוא רכב משפחתי קופמקטי ונוח. גם יונדאי i20 נחשב לאחד מחמשת דגמי הרכב הנמכרים ביותר בישראל, וכן רכבי טויוטה פריוס עם מערכת ההנעה החסכונית והידידותית לסביבה. נראה אם כן שברשימת רבי המכר של עולם הרכב נמצאות מכוניות משפחתיות נוחות, לצד רכבי מיני המתאימים לתושבי הערים הגדולות עם בעיות החניה, וגם הרכבים ההיברדיים, בהתאם לרוח התקופה שבה אנו חיים, הווה אומר – מודעות רבה לאיכות הסביבה ולחסכון בדלק. כל אחד מרכבים אלה נגיש כיום לכל אדם בארץ, תוך שימוש באחת משיטות מימון רכב המוצעות בפניו.

שני הרכבים הנמכרים בישראל

יונדאי i30 או i35 הוא כלי רכב משפחתי קומפטי עם עיצוב ואבזור ברמה גבוהה ועם אמינות רבה. כלי רכב זה היה השני בהיקף המכירות שלו בשנת 2012, לאחר שאת המקום הראשון המכובד תפס הפורוד פוקוס. הרכב האמריקאי הוא משפחתי קומפקטי גם כן, אך הוא נמכר יותר מכל רכב אחר בשנה שחלפה, בין אם בשל שער הדולר הנמוך ובין אם בשל רמת האבזור המרשימה והיכולת הטובה של המכונית הפופולארית. שני הרכבים המשפחתיים הללו מככבים ברשימת המכוניות הנמכרות ביותר ב-2012.

מימון רכב המועדף עליכם

כיום הופכת הגישה לכלי הרכב המבוקשים הללו נוחה ביותר. שיטות מימון רכב מאפשרות לכם להשיג את הרכב המתאים לצרכיכם. אם תעדיפו רכב משפחתי גדול או מכונית מיני איכותית, תוכלו לבצע רכישה באמצעות תשלום במזומן או, לחלופין, לפרוס תשלומים בצורה פשוטה באמצעות ליסינג תפעולי או פרטי, או באמצעות שיטת טרייד אין באמצעותה תוכלו להחליף את מכוניתכם הישנה באחד הדגמים המבוקשים והנמכרים ביותר בארץ.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly