ניהול תיקי השקעות

ניהול תיקי השקעות

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

אנשים רבים מחליטים לפנות לבתי השקעות על מנת לדאוג לעצמם למנהלי תיקי השקעות אמינים. לעתים נובע הדבר מחוסר ידע מספק על שוק ההון ולעתים פשוט מכיוון שישנו רצון לסחור בשוק ההון אבל העיסוק העיקרי גוזל זמן רב מדי מהמשקיע. בתי השקעות הם גופים פיננסים שתפקידם לנהל את תיק ההשקעות של הלקוחות שלהם, להשקיע בחכמה, למכור ולרכוש סחורות, ניירות ערך, מניות, אגרות חוב ואופציות ובסופו של דבר, בתקוה – לקצור תשואות (תרתי משמע).

ניהול תיקי השקעות – איך בוחרים בחכמה את בית ההשקעות הראוי ביותר?

ובכן, כפי שציינו התשואה על ההשקעה היא התקווה הגדולה של כל משקיע. אי לכך, חשוב לקבל נתונים לגבי התשואה של בית ההשקעות הרלוונטי לאורך זמן. אל תסתפקו במציאת מידע אודות החודש האחרון וגם לא עבור השנה האחרונה. ניהול תיקי השקעות היא משימה שנמשכת שנים ועל כן אל תעשו את הטעות ותתייחסו לנקודות בזמן אלא לטווח הארוך. כמו כן חשוב לברר על התנהלות בית השקעות בעתות של מיתון כלכלי או של משבר במשק. כאן נבחנת גדולתו של בית ההשקעות.

מישהו מקשיב לך?

ניהול תיקי השקעות היא עולה שכרוכה באינטגרציה של מספר אנשי מקצוע והלקוח. ללא הקשבה, סבלנות, רגישות ואנושיות בית ההשקעות פועל לבדו. זהו מצב לא סביר. ההשקעות, הגם שהן מבוססות על המידע והתחזיות של בית ההשקעות והאנליסטים שעובדים בו צריכות להתבצע בתיאום מושלם עם רצון הלקוח. ישנם לקוחות שמעוניינים להשקיע השקעות לטווח ארוך, ישנם כאלה שלטווח קצר. ישנם שאוהבים ליטול סיכונים וישנם כאלה שאוהבים להתרחק מהימורים רציניים מדי. אי לכך חשוב מאוד לברר לגבי מידת ההקשבה של בית ההשקעות.

שימו לב איך מתייחסים אליכם בשלב הבירורים, מהי מידת הכבוד שרוכשים לכם. מהי מידת הזמינות של בית ההשקעות, כמה זמן אתם נאלצים לחכות עד שיתייחסו אליכם. כמו כן בררו מראש הם תהיה לכם גישה לתיק ההשקעות שלכם בכל רגע נתון מהאינטרנט. אסור לכם להישאר מחוץ להשקעות כיוון שבסופו וכן כמובן שבתחילתו של דבר – מדובר על הכסף שלכם ולא של בית ההשקעות.

כמה זה עולה לנו?

גובה העמלות הוא אחד המרכיבים בהחלטה, אך בוודאי שלא המרכיב העיקרי. עם זאת, ערכו סקר שוק מעמיק בנוע לגובה העמלות שדורש כל בית השקעות. ייתכנו הבדלים ניכרים בין בתי ההשקעות השונים. ניהול תיקי השקעות דורש דמי ניהול, דמי מכירה, דמי קנייה וכיו"ב. עם זאת, בית השקעות אמין ומקצועי שווה לעתים קרובות את ההוצאה הגבוהה יותר כמובן. לשיקולכם.

ניהול תיקי השקעות היא מלאכה אחראית וקריטית לעתידכם. בחרו בית השקעות שמסוגל להעיד על ותק, על קהל לקוחות ענף, על מקצועיות, אמינות ואורך רוח צד מומחיות בתחומים שמעניינים אתכם כאמור. שיהיה לכולכם מסחר מוצלח ובהצלחה.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly