יעדים זולים ומומלצים – חופשה בחו"ל במחירים שפויים

יעדים זולים ומומלצים – חופשה בחו"ל במחירים שפויים

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

על מנת ליהנות מחופשה מהנה, לא צריך להוציא הון. קיימים מגוון יעדים זולים ומוצלחים לחופשות מושלמות עם טיסות לא ארוכות. המחיר המשתלם לא נובע רק ממחיר העלות הנמוך של הטיסה לאותם היעדים, אלא גם מעצם העובדה שמדובר לרוב על חבילות תיירות שכוללות טיסה ומלון. אם כבר יצא לכם לקפוץ לא פעם לבירות אירופה לסופי שבוע מהנים ואם כבר חרשתם על היעדים הפופולאריים ביוון בקפריסין ובטורקיה, הגיע הזמן לצאת ליעדים חדשים. העולם הגדול מחכה לכם במחירים מפתיעים. במיוחד עכשיו, כשעונת הקיץ כבר מאחורינו, אפשר ליהנות ממחירים משתלמים במיוחד. אז בואו נסייר ביעדים הפופולאריים ויעדים הפופולאריים פחות, שמאפשרים ליהנות הרבה מבלי לשלם ביוקר.

היעדים הפופולאריים

ברשימת היעדים הפופולאריים לחופשות במחירים משתלמים תמצאו את ברלין, ברצלונה, רומא ווינה מהחלק המערבי של אירופה ואת בודפשט, בוקרשט, וורנה בחלק המזרחי של היבשת. בעונות המתאימות ניתן גם למצוא דילים משתלמים ברודוס, סיציליה מלטה ומינכן. היעדים הללו מאפשרים ליהנות מחוויית נופש המשלבת את החוויות העירוניים עם מלונות בדירוג תיירותי איכותי. אם יש יעד שבו כבר ביקרתם ואהבתם אותו מאוד, המחירים הזולים של עונת הסתיו והחורף יאפשרו לכם לבקר בו שוב ולגלות את האזורים שלא יצא לכם לראות בביקור הקודם. אם אתם מחפשים יעד שלא הרבה ישראלים מבקרים בו ואתם מעוניינים לגלות עולמות חדשים, הפסקה הבאה של המאמר תספק לכם כמה רעיונות מעניינים.

יעדים מקוריים ייחודיים ופחות מוכרים

טיסות לטביליסי היוצאות מדי יום מישראל ייקחו אתכם לגאורגיה המרהיבה בעלת התרבות המרתקת ונופים שלא ישאירו אף אחד אדיש. עיר הבירה של המדינה המרתקת הזו היא גם ירוקה וגם מלאת גבהות, יש בסביבתה פארקים ירוקים, טירות עתיקות וגשרים יפים. יש בה מסעדות מומלצות שיעניקו לכם חוויות גסטרונומיות מרתקות ומוזיאונים המתעדים את ההיסטוריה הגיאורגית היוצאת דופן. מדינות סלאביות וביניהן מונטנגרו, קרואטיה, מקדוניה וסלובקיה הן מדינות בעלות נופים עוצרי נשימה, טבע בתולי ועיירות קטנות וקסומות. הזמנת טיסה ויציאה לטיול עצמאי לא יעלה לכם ביוקר, מכיוון שאין במדינות אלו יוקר מחייה והלינה בעיירות כפריות בבתיהם של אנשים מקומיים תאפשר לכם להוזיל את העלויות.

יעדים חדשים באירופה שטרם הפכו לפופולאריים ויקרים

הם לא ממש חדשים אבל  התייר הישראלי טרם כבש אותם והם נחשבים לאתרים מומלצים מאוד ולא יקרים כמו הבירות הגדולות של אירופה. סיציליה, סרדיניה ופורטוגל הממוקמות בחלק הדרומי של אירופה יאפשרו לכם להתרחק מאלפי הישראלים הפוקדים את הבירות מדי שבוע. במדינות אלו גם תוכלו לחוות את האוטנטיות המקומית ואת המטבחים האירופאים הים תיכוניים שמשלבים את הטעמים המוכרים לנו רק עם הדיוק האירופאי. רק אל תשכחו להצטייד לפני היציאה לחופשה בשיחון, מכיוון שבמקומות הפחות תיירותיים של אירופה לא תמיד ידברו איתכם בשפה האנגלית. חופי רחצה נינוחים, חיים שלווים ותרבות אירופאית המשולבת במזג האווירה הים תיכוני מחכים לכם ביעדים אלו.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly