כיצד ניתן לקבל הלוואה שלא באמצעות הבנק

כיצד ניתן לקבל הלוואה שלא באמצעות הבנק

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

טרדות החיים והמירוץ אחר כיסוי האוברדרפט מדירים שינה מעיניהם של ישראלים רבים, החיים במציאות כלכלית לא פשוטה. מדד המחירים לצרכן עולה, ההכנסות לעומת זאת נותרות בעינן, והגבלות בנק ישראל על חריגה במסגרת העובר ושוב, גורמת לרבים להיות כמה שיותר יצירתיים כדי לאזן את המצב הידוע של יותר הוצאות ופחות הכנסות. קל וחומר אם נכנסת הוצאה לא צפויה, המציבה רבים בפני דילמה של ממש, והיא איך יצלחו את ההוצאה הזו, שלעתים לא ניתן לדחותה וחייבים אמצעי מימון מיידי. הבעיה היא כי הבנקים לא תמיד מאפשרים לקיחת מימון מהם, על סמך ההיסטוריה של הלקוח עם הבנק, או אם קיימות כבר הלוואות עומדות המתינות לסילוקן טרם לקיחת הלוואה נוספת. אז מה עושים? יש פתרונות, ורובם טובים מאד.

לא חייבים דווקא מהבנק

לווים רבים כבר הפנימו כי לקיחת הלוואה דרך הבנק אינה בהכרח הדרך הטובה ביותר, המהירה או היעילה ביותר. אם בעבר היתה התחושה כי מחוץ לבנק, המולווה היחידי יהיה נציג מפוקפק של השוק האפור, הלא שכיום ישנן חברות מימון חוץ בנקאיות, אמינות ובטוחות ממש כמו הבנק, ולעתים אף יעילות ממנו. פתרונות להלוואות חוץ בנקאיות נעשות באמצעות גופים פיננסיים שאינם בנקים, המציעות ללווים אפשרויות של הלוואות חוץ בנקאיות, כלומר הלוואות שלא ייעשו דרך הבנק או בתיווכו. הלוואות אלו ניתן היום למצוא בחברות ביטוח, בהן מתנהלות קופות וקרנות חסכון שונות שלכם, ואשר מהוות ערבון להלוואה, חברות מימון לרוכשים רכב חדש, או ליסינג, מקום העבודה אף הוא סוג של הלוואה חוץ בנקאית, ובעצם כל מה שלא נלקח דרך הבנק. בראש הרשימה בולטות הלוואות חוץ בנקאיות הנעשות באמצעות כרטיס אשראי של חברות האשראי, וזהו חידוש מרענן, קל נוח ואמין עד מאד.

אמינות יעילות ומהירות

חברות אשראי אותן אנו מכירים כאלו שבאמצעותן אנו מחזיקים בכרטיס אשראי זה או אחר, הן למעשה גוף פיננסי חוץ בנקאי לכל דבר. גופים אלו מאפשרים למחזיק כרטיס האשראי אפשרויות תשלום שונות במהלך השימוש השוטף בכרטיס האשראי, כמו קביעה של בעל הכרטיס בדבר מועד החיוב החודשי הרצוי לו, דחיית תשלומי חיוב חודשי במידה ונתקלתם בקושי לעמוד בתשלום, הטבות שונות בבתי עסק שונים, להם יש הסדר עם חברת האשראי המדוברת, וכן קבלת הלוואה לכל דבר, בסכומים לא קטנים כלל, ועם יכולת החזר נוחה ובריבית משתלמת, לרוב משתלמת יותר מזו שמציע הבנק.

במקרה כזה, מחזיק כרטיס אשראי יכול לבקש באופן ישיר מחברת האשראי הלוואה, שלא דורשת ממנו אפילו לקום מכסאו ונעשית דרך הטלפון, לא דורשת ממנו החתמת ערבים, ודורשת רק בדיקה שמבצעת חברת האשראי עצמה, לגבי אמינותו של הלווה מבחינת יכולת עמידה בהחזרים. ההלוואות הינן גמישות, כלומר ניתן לשנות את מועדי ההחזר, או אפילו לדחות אותו והן מסייעות מאד במהירות התגובה, בנוחות, ובתנאים לא רעים כלל.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly