כיצד הלוואות אקספרס עשויות לסייע לנו במינוף העסק?

כיצד הלוואות אקספרס עשויות לסייע לנו במינוף העסק?

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

מינוף העסק שלך הוא אחת הפעולות החשובות ביותר בכל עסק, לפחות בשלב כזה או אחר של חייו וזאת מכמה סיבות.

  • ראשית, על מנת לצמוח, להתפתח ולגדול חייבים להשקיע בהרחבת העסק. כאן מילות המפתח הן השקעה והרחבה וזאת משום שללא הרחבה של העסק לא תהיה צמחיה וללא השקעה בו, לא ניתן יהיה להתרחב, במיוחד כאשר מדובר על עסקים קטנים ובינוניים שגובה ההכנסות שלהם הוא קבוע ומוגבל.
  • כמו לכל דבר בחיים, גם לעסק שלנו יש מחזור חיים ובשלב מסויים מגיעה נקודה במחזור החיים הזה שבה- או שנוסקים למעלה או שמתחילים לדעוך. על מנת להמנע ממצב של דעיכה חייבים לבצע פעולות בנקודות זמן קריטיות
  • מינוף הוא פעולת השקעה אשר במסגרתה מזרימים משאבים אל תוך העסק במטרה לאפשר לו להתרחב, אלא שבמציאות הנוכחית- השקעה שכזו תצטרך להגיע ממקור חיצוני, מאחר ומרבית בתי העסק הקטנים והבינוניים בישראל אינם פועלים על בסיס הון עצמי רב שיאפשר פעולת מינוף. מעבר לבעיית העדר הון עצמי, מינוף הרבה פעמים גם נכון יותר לעשות באמצעות הון חיצוני ולא הון עצמי.
  • כאשר מדברים על הון חיצוני אפשר להתסכל על שני מקורות מרכזיים- הלוואות מידיות או משקיע, אלא שבמקרה שלוקחים משקיע, הרי שמאזן הבעלות משתנה, דבר שכלל לא תמיד רצוי.

הלוואות מידיות

הלוואות מידיות הן הדרך הבטוחה והיעילה ביותר למינוף העסק, בלי משקיעים, בלי שיעבודים ובלי הפתעות לא צפויות.

אם אתם רוצים לגייס עובדים נוספים, להרחיב את מערך השיווק שלכם, לשפץ את המשרד, להקים סניף חדש או לבצע כל פעולה אחרת שתסייע לכם להרחיב את העסק שלכם- מינוף באמצעות הלוואות מידיות תהיה הדרך המהירה והיעילה ביותר לעשות זאת.

אחד היתרונות הבולטים של הלוואות מידיות הוא אלמנט הזמן שמשחק תפקיד חשוב ומהותי בעולם העסקים. אין צורך לבזבז זמן על חיפוש, שכנוע או יצירה של מקור הון. הלוואות מידיות זמינות ונגישות ונמצאות במרחק של נגיעה.

מינוף הוא הדרך שלך לגדול פי כמה באמצעות הזרמת הון מוגדר מראש, לכן חשוב מאד להתכונן לנטילת הלוואה מבעוד מועד. הגדר את המטרות שלך. לאיזו מטרה אתה זקוק לכסף, בצע תכנון של ההכנסות העתידיות שאתה צפוי לקבל כתוצאה מההשקעה ולאחר הבטחת כדאיות בחן מה יהיה נטל ההחזר שבו תוכל לעמוד מדי חודש. הגדר את אורך תקופת ההחזרים, לעיתים ישנם מקרים שבהם השקעה אחת תוכל להחזיר את עצמה ברגע תוך זמן קצוב, ולכן אין הצדקה לגרור החזרים על פני שנים- מה שיתבטא בריביות והצמדות, מאידך ישנם מקרים שבהם השקעה היום תחזיר את עצמה רק בעוד כמה שנים מה שאומר שלהתחיל להחזיר אותה מייד לא יהיה כלכלי או אפילו אפשרי.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly