הלוואה ללקוחות פרטיים – על האפשרויות השונות

הלוואה ללקוחות פרטיים – על האפשרויות השונות

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

קיימים סוגים שונים של הלוואות, המיועדות למגזר הפרטי. בין אם הן כוללות, במסגרתן, סכומי כסף גבוהים או נמוכים, כל אחת מהן ניתנת בתנאים שונים בהתאם לפרמטרים הקיימים. האם אתם מעוניינים לקבל הלוואה ללקוחות פרטיים ותוהים אילו אפשרויות מוצעות כיום ומה מאפיין כל אחת מהן? הנה לפניכם התשובה.

על סוגי ההלוואות המוצעות כיום

  • הלוואה שצמודה למדד – הבנקים השונים או חברות האשראי מציעות מגוון של הלוואות. סוג אחד של הלוואה ללקוחות פרטיים הינה כזו הצמודה למדד. מדובר בהלוואה הכוללת ריבית קבועה ובהתאם למדד החודשי. מדד זה מתפרסם בכל חודש (ב – 15 לחודש) ונקבע בהתאם למחירים השונים במשק.
  • הלוואה בהתאם לריבית קבועה – זהו סוג נוסף של הלוואה, הניתנת ללקוחות פרטיים, הכוללת ריבית קבועה, הנקבעת מראש. הלוואה זו, בניגוד להלוואה הקודמת, איננה צמודה למדד ולכן ההחזרים החודשיים שלה יהיו קבועים.
  • הלוואה צמודה לפריים הלוואות אלו מתייחסת לפריים שנקבע על ידי בנק ישראל בתוספת הנקבעת על ידי נותן ההלוואה עצמו. הפריים יכול להשתנות אחת לתקופה, ובמידה ואכן השתנה במהלך תקופת ההחזר, יעלה גובה ההחזר עצמו בשל התייחסותו לפריים זה.
  • הלוואת גישור – מדובר בהלוואה נוספת המוצעת למגזר הפרטי ונחשבת לאחת הפופולאריות מבין ההלוואות. במסגרת הלוואה זו משלמים את הריבית במהלך תקופה מסוימת שנקבעה מראש, ובהמשך משלמים את הקרן עצמה. תקופת הגישור, שבה משלמים את הריבית בלבד, יכולה להשתנות בין הלוואה להלוואה ולהיקבע בהתאם גם להחלטתו של הלווה.
  • הלוואת שפיצר – במסגרת הלוואה זו יש לשלם כבר מיום ההלוואה הראשון את הקרן ואת הריבית, כך שבסיום ההלוואה לא מצטברת ריבית, כי אם משולמת מדי חודש.
  • הלוואת בלון – הלוואה זו, הניתנת גם היא ללקוחות פרטיים, הינה הלוואה בה קיימת הפרדה בין ההחזר של הקרן עצמה ובין התשלומים האחרים. בדרך כלל בהלוואה מסוג זה, יש לשלם את הריבית שהצטברה אחת לשלושה חודשים.
  • הלוואת גרייס חלקית – מדובר בהלוואה דומה להלוואות בלון, אולם במקרה זה ניתן לדחות את התשלום לתקופה מסוימת ולשלם אך ורק את הריבית וההצמדה. הלוואה זה טובה במקרים שבהם הוצמד לכם כונס נכסים או שהכרזתם על הוצאה לפועל.
FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly