הדרך הנכונה לקחת הלוואה

הדרך הנכונה לקחת הלוואה

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

הצעד הראשון – תכנון הדרך הנכונה לקחת הלוואה

כולנו התמודדנו לפחות פעם אחת בחיינו מול דילמות כלכליות שבסופן נאלצנו להחליט האם נכון לנו לקחת הלוואה לצורך מימון הוצאה גדולה. לאורך הדרך נתקלנו בהוצאות כבדות, כמו רכישת רכב חדש, חידוש הריהוט בבית, השקעה בפתיחת עסק עצמאי, בחירה במסלול לימודים, תכנון אירוע גדול כמו חתונה או מתן תמיכה כלכלית לילדים שעוזבים את הבית. כשהעלויות הגבוהות התבררו לנו מיד בחנו את האפשרויות הקיימות, שהרי ישנן כיום דרכים רבות לקבל הלוואה. עם זאת, לא כולם יודעים לזהות מהי הדרך הנכונה לקחת הלוואה. תוכלו למצוא מידע נוסף באתר מזרחי טפחות.

הצעד השני – בחינת האפשרויות

מגוון סוגי הלוואות קיימים כיום, על ידי גופים פיננסיים ומסחריים שונים. הבנקים מציעים מסגרות אשראי, חברות פרטיות משווקות פתרונות מימון עם החזרים ארוכים טווח וגם חברות כרטיסי האשראי החלו בשנים האחרונות להציע הלוואות גדולות באמצעות הכרטיסים הבנקאיים או החוץ-בנקאיים. לפני שאתם פונים לגופים הללו, עצרו ובדקו מה נדרש מכם. הדרך הנכונה לקחת הלוואה כוללת סקר שוק מעמיק, במהלכו תבררו מה שיעורי הריבית שייגבו מכם, מהי תקופת ההחזר וכן מה הם האישורים הנדרשים מכם. בחלק מהמקומות תיאלצו להציג ערבים ובטחונות. אחרים יבקשו מספר טפסים בלבד. נושאים אלה חשובים ומחייבים את בדיקתכם ותוכלו למצוא מידע נוסף באתר מזרחי טפחות.

הצעד השלישי – בדק בית

לאחר שהבנתם מה האפשרויות העומדות בפניכם וקיבלתי מידע נוסף באתר מזרחי טפחות, ולאחר שלמדתם מה נדרש מכם ומהן הריביות הקיימות בכל אחת מהדרכים שבהן תוכלו לבחור,  חזרו אל המחשבון ובדקו מה הוא הסכום המדויק אותו תצטרכו למימוש המטרה שלפניכם. הדרך הנכונה לקחת הלוואה צריכה לתת מענה לצרכים שלכם אבל גם ליכולות שלכם. חשבו מה הוא ההחזר החודשי שעמו תוכלו להתמודד, למשל. החליטו גם מה הוא פרק הזמן הרצוי מבחינתכם להשלמת ההחזרים. באופן טבעי, שני הנתונים הללו צריכים להשתלב יחד בצורה הגיונית, שהרי ככל שסכום ההחזר יהיה קטן יותר, כך תקופת ההחזר תהיה ארוכה יותר.

הצעד הרביעי – התייעצו עם מומחים

בחינת האפשרויות, ביצוע סקר שוק וניתוח יכולת ההחזר שלכם הם אבני דרך חשובים. הדרך הנכונה לקחת הלוואה צריכה לכלול גם איש מקצוע שיסייע לכם לנהל נכון את ההתנהלות הכלכלית שלכם ולקבל החלטה מושכלת איזו מהאפשרויות היא הטובה ביותר עבורכם. יועץ זה ייקח בחשבון נושאים שאולי לא חשבתם עליהם וייתן לכם נקודת מבט חיצונית חשובה. תוכלו, לדוגמה, לחשוב יחד מה יקרה אם היכולת שלכם לעמוד בתשלומים תשתנה, אם תאבדו את מקום העבודה או אם תקלעו להוצאה בלתי צפויה אחרת. לאחר שלקחתם גורמים אלה בחשבון ובחנתם מידע נוסף באתר מזרחי טפחות, תוכלו להחליט באופן רציונאלי יותר מהי הדרך הטובה עבורכם, באמצעותה תוכלו להתמודד עם ההוצאה הגדולה שלפניכם.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly