האם המטרה מקדשת את האמצעים ?

האם המטרה מקדשת את האמצעים ?

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

אם אתם ממש זקוקים לחופשה מפנקת ומרגיעה, או זקוקים ליותר מזומנים בכיס, אין צורך יותר להתחנן בפני הבנק שיאפשר לכם לעשות זאת. כיום ישנם מגוון פתרונות, שישמחו לסייע לכם להגשים את החלום, ולהעניק לכם הלוואה לכל מטרה שהיא, בתנאים הגיוניים, ובריבית הוגנת וסבירה. אז אם אירופה כבר קורצת לכם, או פשוט נמאס לכם להיות במינוס תמידי, זה הזמן לפנות למקורות מימון שאינם דווקא בנקאיים, ולקבל את המימון המיוחל.

קולעים למטרה

הלוואה לכל מטרה היא כשמה כן היא. לא צריך לתרץ יותר לבנקים מדוע אתם ממש חייבים לבצע רכישה זו או אחרת, או פשוט זקוקים לנקות את הראש בחופשה חלומית. לעתים המטרה היא יותר ריאלית, כמו טיפול שיניים דחוף, תיקון אן החלפת הרכב, או בר מצווה לבן. כיום קל בהרבה מאשר בעבר לקבל הלוואה לכל מטרה באמצעות מקורות מימון חוץ בנקאיים. לרוב מתבקש הלווה להציב בטחונות להלוואות כאלו, כמו תוכנית חסכון על שמכם, קרן פנסיה או השתלמות, דירה, או רכב בבעלותכם ועוד. דרך נוספת לעשות זאת, היא באמצעות כרטיסי האשראי של חברות האשראי השונות.

חברות האשראי

הבעיה העיקרית בלקיחת הלוואה מהבנק, מעבר לתנאים הנוקשים שמציב הבנק, דרישה לערבים בחלק מהמקרים, והבדיקה של הבנק מה הצורך העומד מאחורי בקשתם להלוואה, היא כי ברגע שלקחתם הלוואה, מסגרת האשראי בחשבונכם קטנה משמעותית, מאחר ובהסתכלות הכוללת של הבנק, מחושבת גם ההלוואה שלקחתם. בנוסף, ברוב המקרים הריביות של הבנקים הן גבוהות מאד.

חברות האשראי מציעות הלוואות מאד יעילות ונוחות ולכל מטרה. את ההלוואה תוכלו לבצע באמצעות כרטיסי האשראי הרגילים שלכם, מול חברת האשראי לה שייך הכרטיס, או באמצעות חברות אשראי אחרות, גם אם אין ברשותכם כרטיסי אשראי מטעמן.  אין כל קשר בין הבנק לחברות האשראי, והן המחליטות הבלעדיות אם להעניק לכם את ההלוואה או לא. ברגע שהחליטו להעניק לכם את ההלוואה, כאשר הגורמים להחלטה הן רק בדיקת יכולת ההחזרים שלכם ועמידה בתשלומים, מוזרמת ההלוואה, ללא כל תחקור או שאלה לגבי מטרת ההלוואה. חברות האשראי יוצאות מנקודת הנחה כי אם הבנק שלכם כבר אישר לכם בעבר להנפיק כרטיסי אשראי, הלא יש סיבה להחלטה זו , בפרט כאשר הבנקים ידועים בהחמרות שלהם ולא בהקלות שלהם, וכן, בודקים את דפוסי הרכישה שלכם בכרטיס האשראי ויכולת ההחזרים שלכם. ההלוואות כאמור משמשות לכל מטרה, הינן נושאות ריביות ריאליות, והתנאים הם אידיאליים למדי.

אם בעבר החופשה החלומית באירופה נותרה בגדר חלום, או אם חשתם כי הגיע הזמן פשוט לאפס את החשבון בעובר ושב, וליישר קו, הרי שהלוואה לכל מטרה, תסייע לכם לעשות זאת בקלות, ובמיוחד אם בחרתם לקבל את ההלוואה באמצעות כרטיסי אשראי.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly