אפשרויות מימון לרכב

אפשרויות מימון לרכב

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

כשמחליטים לרכוש רכב יש לבדוק אפשרויות מימון לרכב כדי למצוא את המסלול שיהיה מתאים לצרכים שלכם. כמו ברכישת דירה, גם רכישת רכב חדש יכולה להיעזר במימון. שוק המימון לרכב רווי בהצעות ובחברות שונות המתחרות על כיסו של הלקוח ואתם נהנים מדילים טובים ומתנאים משופרים. כמובן שהתחרות מעלה גם את יכולת המיקוח שלכם מול החברות. לקריאה נוספת – לחצו כאן.

הדרכים העיקריות למימון רכב

בין הדרכים העיקריות למימון רכישת רכב תמצאו שלו דרכים מאד נפוצות: באמצעות הלוואה, בשיטת הליסינג ועל ידי יבואניות הרכב. לכל שיטה יש היתרונות והחסרונות שלה ויש לבחון אותן אחת לאחת לפני שמגיעים להחלטה הסופית. לקריאה נוספת – לחצו כאן.

שיטת הליסינג – שיטת הליסינג מחולקת לשתי דרכים למימון הרכב – ליסינג תפעולי וליסינג מימוני או פרטי. שיטת הליסינג התפעולי מתאימה לחברות עם צי רכבים גדול ושיטת הליסינג המימוני מתאימה לחברות קטנות יותר וללקוחות פרטיים. שיטת הליסינג התפעולי מאפשרת לכם לחכור רכב לתקופה ארוכה ולשלם עבור השימוש ברכב בתשלומים חודשיים. בשיטה זו נשאר הרכב בבעלות חברת ההשכרה והיא זו שאחראית לאחזקה של הרכב, לתיקון כל התקלות ולתשלום כל האגרות הנדרשות. התשלום לחברת הליסינג כולל את כל העלויות הללו, אך הייתרון הבולט הוא שהנוהג ברכב לא צריך לדאוג לרכב מבחינה זו ובמידה ויש תקלה ברכב חברת הליסינג מחליפה אותו באחר באופן מיידי. בשיטה זו ניתן לאחר תקופת הליסינג לרכוש את הרכב או להחליפו באחר ולהמשיך את תקופת הליסינג בסיבוב נוסף. שיטת הליסינג הפרטי מיועדת יותר ללקוחות פרטיים והיא מכנה גם ליסינג מימוני. בשיטה זו הלקוח הוא הבעלים של רכב והוא זה שדואג לאחזקה של הרכב. גם בתום תקופת הליסינג יכול הלקוח לרכוש סופית את הרכב או להחליפו באחר. לקריאה נוספת – לחצו כאן.

הלוואה לרכישת רכב –  רבים פונים לבנק שלהם לקבלת הלוואה לרכישת רכב והבנקים מעמידים הלוואה כזו ללקוחותיהם בעבור שיעבוד הרכב לבנק עד לפירעונה המלא של ההלוואה. ניתן לקבל הלוואת חוץ בנקאית בחברות האשראי או בחברות הלוואה פרטיות המורשות על ידי משרד האוצר לעסוק בכך. יש לבדוק את הריבית על כל הלוואה שמוצעת לכם וכן את תנאי ההחזר החודשיים של ההלוואה. לקריאה נוספת.

מימון באמצעות יבואניות הרכב

יבואניות רכב רבות מאפשרות מימון לרכישת רכב ישירות מהן. הדבר דומה להלוואה בבנק שאתם מקבלים, אלא שכאן מדובר על הלוואה לטווח ארוך מחברת היבוא עצמה, וגם במקרה זה יש לבדוק את גובה הריבית ואת תנאי ההחזר והפרישה של ההלוואה. בנוסף, ניתן לעשות בחברות היבוא גם אקט של טרייד אין שבו אתם מחליפים את רכב הישן שלכם ברכב חדש ומקבלים את שווה הערך של הרכב הישן בהנחה מסכום הקנייה של הרכב החדש. לקריאה נוספת – לחצו כאן.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly