סוגים שונים של כרטיסי אשראי

סוגים שונים של כרטיסי אשראי

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

כרטיסי אשראי כבר נמצאים כמעט בכל כיס. צורת התשלום הנוחה עם ויזה הפכה את כרטיסי האשראי לנכס חובה ובמיוחד כיום בעת התגברות המסחר באינטרנט והקניות באתרים המקוונים. ויזה הוא הפתרון היעיל ביותר לכל סוגי הרכישה וקיימים כמה סוגים שונים של כרטיסי אשראי המותאמים לסוגי לקוחות שונים.

כרטיסי אשראי מקומיים

כרטיסי אשראי מקומיים כוחם יפה רק בארץ. יש להם יתרונות ברמה הארצית ואף ברמה העירונית. כרטיסי אשראי מסוג מקסימום תל אביב למשל, שמהווים גם תעודת תושב, מעניקים הנחות במקומות שונים לתושבי העיר בבתי עסק, חניונים, מוסדות עירוניים וכדומה.

כרטיסי אשראי בין לאומיים

כרטיסי אשראי רבים כיום הם כרטיסים בין לאומיים. מה שפעם קראו לו ויזה הוא היום כל כרטיס אשראי בין לאומי של כל חברה. כרטיסי אשראי אלה מאפשרים שימוש גם בארץ וגם בעולם. כרטיסים שונים מעניקים הטבות שונות ללקוחות שונים, גם כאלה הקשורות בנסיעות לחו"ל כגון: ביטוח נסיעות חינם, המרה ישירה וכדומה. לנוסעים המתמידים קיימים כרטיסי אשראי מיוחדים או לכאלה הנוסעים לתקופה ארוכה במיוחד.

כרטיסי אשרי מבתי עסק שונים

כרטיסי אשראי אלה מצרפים עסקים שונים ומעניקים בהם הטבות בלעדיות למחזיקים בכרטיס זה. כרטיסים אלה מונפקים ברשתות מזון גדולות, רשתות פארם שונות וכדומה. כרטיס אשראי אלה יכולים להעניק הנחות בתדלוק, במבצעים מיוחדים של הרשת וכדומה.

כרטיסי אשראי לסטודנטים

כרטיסי אשראי לסטודנטים מתאפיינים באפשרויות הרחבות להלוואות נוחות לצורך תשלומי שכר הלימוד. כמו כן מעניקים כרטיסי אשראי אלו הנחות מיוחדות לסטודנטים בתחומים הקרובים לליבם כמו מופעים, הצגות וכדומה. כרטיסי אשראי אלה נותנים פתרונות אשראי בהתאמה אישית לסטודנט ולצרכיו. ניתן להוציא גם כרטיס ויזה סטודנט בין לאומי שכוחו יפה בכל מקום בעולם.

כרטיסי אשראי ושליטה בהוצאות

כרטיסי אשראי אלו מותאמים למי שההכנסה שלו מתנדנדת או שההוצאות שלו אינן יציבות. כרטיסי ויזה אלו מאפשרים ניהול טוב יותר של חשבון ההוצאות וזאת על ידי קביעת גודל ההחזר החודשי ודחיית תשלומים שמעבר לכך למספר חודשים. כרטיסי אשראי אלה מעמידים ללקוחות גם מסגרת חוץ בנקאית נוספת וכן מגוון של מסלולי הלוואות והטבות קבועות.

כרטיסי אשראי המותאמים אישית

חברות וארגונים שונים מנפיקים לעובדיהם כרטיסי ויזה המותאמים אישית. כרטיסים אלה מעניקים לעובדי החברה תנאים מיוחדים, הנחות והטבות שרק הם נהנים מהם. בין החברות המציעות לעובדים כרטיסי אשראי אלה ניתן למצוא את: אל על, אגד, אסם, ארקיע, בזק, האוניברסיטה הפתוחה, הטכניון , חברת החשמל התעשייה האווירית ועוד.

רוב כרטיסי האשראי מעניקים ללקוחותיהם תנאי אשראי דומים, מסלולי הלוואות וריביות דומים, כאשר ההבדל העיקרי בינהם הוא ההטבות בבתי העסק השונים. אם אתם מתלבטים באשר להוצאת כרטיס ויזה בדקו את מסלולי ההטבות בכל אחד מהם והחליטו על הכרטיס שיהיה הכי נוח לכם.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly