הלוואות באמצעות כרטיסי אשראי

הלוואות באמצעות כרטיסי אשראי

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly

למה אנשים פונים לחברות האשראי כדי לקחת הלוואה כאשר הם לקוחות בבנק? מדוע כדאי יותר לקחת הלוואות באמצעות כרטיסי אשראי? הלוואות באמצעות כרטיסי אשראי מאד מקובלות כיום ומכמה סיבות עיקריות. הראשונה היא שהבנקים במקרים מסויימים מסרבים להעמיד הלוואה ללקוחות שלהם מהסיבות הבאות:

  • הלקוח חדש בבנק ועדיין לא מכירים אותו מספיק ויש דרישה לבדוק את העבר הפיננסי שלו.
  • ללקוח אין הכנסה מספיקה שתצדיק את העמדת ההלוואה.
  • ללקוח אין די נכסים שיכולים לשמש כערבונות או בטחונות לקבלת ההלוואה.

היענות שלילית מצד הבנק לבקשת הלוואה יכולה להיות מאד לא נעימה ללקוח במיוחד עם הוא חייב לבצע פעלה פיננסית דחופה או שהוא זקוק לכסף כדי להניע את העסק שלו. כאשר אתם במצב כזה והבנק אינו מאשר את ההלוואה יכול העסק שלכם להינזק באופן משמעותי ביותר, ולכן פנייה לקבלת הלוואות באמצעות כרטיס אשראי עשויה להיות הדרך היחידה לצאת מן המצב העגום הזה.

הלוואות באמצעות כרטיס אשראי – ללא קשר לאשראי בבנק

היתרון הגדול של הלוואות בכרטיס אשראי הוא שההלוואה ניתנת לכם ללא קשר למצב האשראי שלכם בבנק. כלומר, הלוואות באמצעות כרטיס אשראי אינן קשורות כלל לחשבון הבנק שלכם או למסגרת האשראי שיש לכם בבנק. למחזיקי כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים ניתן לקחת הלוואה כזו וכיום יכול כמעט כל אחד לקחת הלוואה מחברת האשראי גם אם הוא לא לקוח של אותה החברה.

חברת האשראי המנפיקה לכם את ההלוואה איננה זקוקה לאישור הבנק כדי להעמיד לכם את ההלוואה והיא איננה מבררת כלל אודות מסגרת האשראי שלכם בבנק. הלוואות באמצעות כרטיס אשראי יכולות להיות מאושרות תוך דקות מעטות וללא כל דרישה להסבר מצידכם לגבי מהות ההלוואה וכדומה. את החזר ההלוואה תעשו על פי התנאים שתסכמו עם הגוף המלווה וגם לכך אין כל קשר עם הבנק שלכם.

הלוואות באמצעות כרטיס אשראי – סכום ההלוואה

כפי שאולי ניחשתם סכום ההלוואה בחברות האשראי אינו בלתי מוגבל. הוא דווקא מוגבל לסכום של עד 50 אלף ₪ בפריסת תשלומים של עד 36 חודשים או במקרים מסויימים עד 60 חודשים. הלוואות באמצעות כרטיס אשראי מסוג זה מתאימות למי שזקוקים לכסף מזומן באופן מיידי לכל מטרה שהיא – רכישת רכב, טיסה חשובה לחו"ל, ניתוח דחוף, סגירת חדר במרפסת וכדומה. קיימת צורה נוספת לקבל הלוואות באמצעות כרטיס אשראי והיא בצורה של הלוואה מתגלגלת שהיא צורת פריסה שונה של החיוב החודשי שלכם. הלוואה מסוג זה מתאימה למי שיש לו הוצאות גדולות במהלך החודש והוא מבקש לדחות את פרעון התשלומים למועד מאוחר יותר.

בכל מקרה, לפני לקיחת הלוואות באמצעות כרטיס אשראי יש לברר היטב אודות תנאי ההלוואה, הריבית, מספר התשלומים והעמלות השונות שתתבקשו לשלם עבור העמדת ההלוואה עבורכם.

FacebookWhatsAppEmailPrintFriendly